lauantai 27. helmikuuta 2010

Tästäkö se alkaa .. ?!

Ehkä, toivon ainakin niin.. Sisäinen into kirjoittaa blogia taas iski päälle ja saas nähdä kuinka kauan tällä kertaa jaksan :)

Paljon ois aina kerrottavaa mut välillä ei sitte tahdo vaan kirjotuksesta tulla mitään. Ne ajatukset jotka tuolla oikein syvällä sisimmässä on, niitä en tahdo saada ainakaan ääneen sanottua joten ehkä parempi näin alkaa sitten vähitellen rustata niitä tänne.

Ehkä pitäisi jotain pientä itsestänikin kertoa, hmm..
Olen 84 vuonna syntynyt , yhden tytsyn äitee. Naimisissa ja yhteiset harrastukset on tällä hetkellä talon rakentaminen.
Sisustaminen , maalaaminen , askartelu ja musiikin kuuntelu on lähellä sydäntäni.

Tyttäreni täyttää ens kuussa 3 wee , iso tyttö jo :)
Olen myös äitipuoli kahdelle aivan höperöille (hyvällä tavalla) teinille. Neiti kesäheinä täytti tammikuussa 15w , ja jätkä kovalainen täytti 13w helmikuussa.
Taloudessamme asustaa myöskin Nelli (sekarotuinen 2w koiruli) ja Velu Welmeri (kissa 8kk), rakkaita perheenjässeniä hekin.

Joulukuussa myytiin meidän vanha talo pois, ja tultiin tämmöseen betoni bunkkeriin vuokralle siksi aikaa kunnes talo on valmis, omassa suunnitelmissa tämän talon valmistuminen pitäisi olla valmis tämän vuoden syksyllä - alku talvea. En mene kyllä takuuseen , mutta toivossa on hyvä elää , eikös niin?

Kotona olen nyt ollut sitten vuodesta 2007, ja ois kyllä kovasti hakusessa jokin työpaikka , mutta tähän päivään asti ei ole tullut yhtäkään yhteyden ottoa sielt minne olen hakenut. Ehkäpä tuo mun ammatillinen tausta ( levyseppä hitsaaja) ei oikein natsaa niille pomoille joille olen työhaku paprut laittanu meneen. Mutta päätökseni olen tehnyt etten enään koskaan metalli alalle lähde töihin, voin ainoastaan ihan omiin tarpeisiin jotain pientä väsätä metallista, mutten töitä.

Ja kaiken tämän alkuperäinen tarkoitus kirjoittamiseen , on minun ihana ystäväni : paniikkihäiriö! Hän päätti muuttaa meille vuonna 2007 joulukuussa ja on päättänyt olla täällä ainakin toistaiseksi. No, tietty tämäkin asia on hoidettavissa ja niin onkin myös minun kohdallani, mutta mutta.. no kerron lisää tästä sitten kun sen aika tulee.

Oiskohan tässä ollut nyt sitte tää esittely vaihe valmis , vai jäikös jottain uupuun..jos jäi, ni otetaan asia seuraavalla kerralla "puheex".

Lauantaita kaikille lukijoille ja tässä alkaa kohta aamupala rumba kun neiti saa ensin kahtottua tuon Pikku2 :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kun otit aikaa lukasta tää mun blogi, joten jätähän puumerkkis tään , kiitos!