lauantai 27. helmikuuta 2010

Tie kevyempään elämään..

Big Woman Funny Image


Olen tyytyväinen , suorastaan tosi tosi tyytyväinen. :D
Olen päässyt yhteen tavoitteeseen elämässäni ja se on 10kg:n painon pudotus, ja se tuntuu mahtavalta.
Tammikuussa aloitin taas Cambridgekuurin ja tuossa oli kyllä kolmen viikon jumitus jakso , mutta siitä päästiin yli ja tässä on nyt tulos.
Vielä on matkaa lopulliseen mutta pitää ottaa asiat päivä kerralla asenteella ja myöskin muistaa olla realistinen kaiken aikaa.

Huonot puolet on tässä se että tahtoo ja tekee mieli koko ajan syödä oikein kunnon ruokaa, mutta en ole antanut periksi moneenkaan kertaan , joskus sillon tällön mutta siinä on ollu kyllä seuraavana päivänä kauheeta skarppausta. Ja se vie voimia ja mä ainakin oon aika äkänen seuraavana päivänä kun tuntuu että se projekti kaatu siihen. NOoo.. eikös se tästä ku ollaan jo näinkin pitkällä?!
I Hope So!

Rakas serkkuni mun aloitti myöskin silloin , samaan aikaan kuurin ja on nyt pääsyt hänen tavoitteeseen. Onneksi olkoon hänelle :) Hyvää työtä ja tästä se nyt alkaa sitten se tie pitään yllä sitä ja muutoksista kiinni pitämiset, ja tiedän että onnistut. Olen sinun tukenasi nyt ja aina!

Olen alkanut miettimään noita liikunta muotoja , mikä vois olla se mun juttu.. Olen joskus ennen nuorempana harrastanut juoksua , pyöräilyä ja uintia. Kaikki vaan sitten jäi kun yläasteelle siirryin ja alkoi muut asiat kiinnostamaan.. Harmittaa suunnattomasti, ja koska olin meidän luokan pisin niin sain myös siitä kuulla koko sen 3 vuoden ajan olevani jättiläinen ja jne. Ois vaan pitäny uskoa ettei mussa mitään vikaa ollu , ainakaan painon kohdalla. Olin silloin "ihanne painossa" mutta uskoin mitä muut sanoivat ja aloin syömään suruuni ja tuskaani. Jossakin vaihees sitte koulun jälkeen sain luottamukseni takaisin ja onnistuin tiputtaan muutaman kilosen, mutta nekin tuli sitten rakastumisen ja raskauden myötä tuplana takaisin..
Mutta se on taakse jäänyttä , ja tuun onnistumaan tässä ihan itseni takia , ja myös tyttäreni takia.

Huomenna olisi sitten askartelun aika, tahtois niin kovasti tehdä jo kaikenlaisia pääsiäis juttuja , mutta saas sitte huomen nähdä mitä keksitään. Ukolla aamu vuoro töis, joten ollaan neitin kans kahdestaan siihen 14 asti. Sen jälestä koitetaan viettää ihanaa sunnuntaita. Maanantaina sitten neiti mummilaan hoitoon jotta päästään tontille tekeen pientä siivousta ja raivausta. Paperit eli siis luvat purkaa se vanha hirsitalo pois pitäisi saada tehtyä nopsaan samaten rakennuslupa, mutta on Oulussa jokin ongelma kun eivät osaa lähettää niitä pohjapiirrustuksia meille.

Äsh, nyt lopetan tähän. Ja menen sohvalle loikoon, jalatkin painavat miljoonia kun kävin koiran kanssa lenkillä.. Ihana ilta on :)
Öitä kaikille , ja muistakaa herätä ajoissa kahtoon Suomen peliä ... Jookosta?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kun otit aikaa lukasta tää mun blogi, joten jätähän puumerkkis tään , kiitos!