keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Keskiviikko

Ja sisälläni kuplii, savu nousee korvista.
Miehet, tarviiko siihen muuta sanua? Ei!


Olen oppinut tulkitsemaan ja kuuntelemaan mieheni puheita ja tekoja, ja tiiän millon astun hänen varpailleen taikka sanon jotain sellaista josta hän ei pidä. Mutta kyse onkin nyt sitten siitä että , millonka hän sitten oppii lukeen mua taikka mun sanoja oikein?
tämäkin aamu meni just siinä kohden pilalle, kun kerroin jostain rakennus asiasta ja hän tulkitsi sen sillain ettei tajua mistään mitään ja että ei osaa mitään .. mä en tod sanonu mitään sellasta..saanko taas sanua.. MIEHET!


Annetaan tämän asian olla tässä. En ala tekeen siitä isompaa numeroo, tiiän että leppyy kunhan sisäistää sanomiseni töissä. Illalla tiiän hänen alkavan selittään mulle kuitenkin saman asian jonka itse sanoin , ni hänen tavallaan ja tietty hänen keksimällä tavallaan ja mä sitten vaan joojottelen.. Jep, ei se halua muistaa että monet asiat ei kuitenkaan olleet hänen ideoita alunalkaenkaan, mutta mitäpä minä enään siihen sanomaan mitään. Hoopo!


Talon piirrustukset pitäisi olla täällä tänään ja loput naapureitten kuulemiset pitäisi hoitaa tällä viikolla. Olen suunnattoman ressaantunut näistä paprei jutuista , yleensäkkin miks kaikki tehdään noin vaikeaks.. No enivei, pitääpä kuitenkin muistaa hyvätkin puolet ja asiat. Kohta saadaan alkaan purkaan koko vanhan tönön sieltä ja sitten alkaa maakaivuut, pohjan teko ja toukokuussa talon rungon pystytys.
Keittiön kalusteet käytiin jo kahtomassa valmiiks, samaten vaatekaapit. Jotain lattia materiaaleja ja tapettejakin on jo tiedossa, mutta ei olla viel niin syventyneitä niihin.
Sähkömiehelle annettu vanha piirrustus tulevasta talosta, ja hän sitten otti ne kuvat kotiin , lupasi alkaa suunnitteleen valaistusta jne.


Kävin eilen hammaslääkärissä, poistivat viisaudenhampaan ja on nyt todella kipeä. Buranta buranaa vain, muu ei auta. Perjantaina hampaiden putsaukseen , kahden viikon päästä röntgeniin , ja huhtikuussa toisen hampaan poistoon. Että näin!


Tänään on tällanen vali vali päivä, voisi ihan luulla et on maanantai.
Mutta onnex v-loppu jo häämöttää! 


That was it, tällä käynnillä.
Tämän päivän biisin bloggaus vielä, ja sitten lähden hukkaan vähäksi aikaa kotoota!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kivaa kun otit aikaa lukasta tää mun blogi, joten jätähän puumerkkis tään , kiitos!